אבקת חלבון

אבקת חלבון – לא רק להגדלת נפח שריר

ספורטאים ומתאמנים שרוצים לתחזק את הגוף ולהגיע להישגים גבוהים יותר יכולים להיעזר בתוספים שונים. אחד הפתרונות הטובים ביותר כיום לאספקת החלבון שספורטאים זקוקים לו הינו באמצעות אבקת חלבון.

זה לא סוד, כל מי שישאל מאמן כושר או מתחרה וותיק בתחרויות מדוע משתמשים באבקות הללו, יקבל את התשובה – בשביל השרירים. ואכן, אין ספק שחלבונים מהתזונה או חלבונים מאבקה חיוניים לתחזוקת השרירים. כל מי שרוצה להגדיל את נפח השריר בצורה דרמטית ישיג בעזרת האבקה תוצאות טובות יותר.

אולם חשוב להבין כי אבקת חלבון גם נותנת יותר מאשר הגדלת נפח שריר ונסביר למה הכוונה.

שייק חלבון מאבקה, עם כל היתרונות

אבקת חלבון כשמה כן היא, זו אבקה שתכולת החלבון שבה גבוהה ביותר. את האבקה ניתן לערבב עם נוזלים לפי הטעם, למשל מים, מיצים וכדומה, על מנת שיתקבל שייק בריא למתאמנים. מלבד בניית שריר והגדלת נפח השריר, אבקת חלבון נחוצה כדי לסייע לגוף להתאושש מאימון עוצמתי ומאמץ ניכר.

חלבון מרוכז מסייע להתאוששות הגוף כולו לאחר אימון, הן בתהליכי בניה והן בתחושה החווייתית. צריכת חלבון בכמות מספקת ומרוכזת כפי שיש באבקה מאוששת את הגוף מהר יותר ובכך מונעת פציעות. יתר על כן, יש בכך תרומה לחיזוק מערכת החיסון, מה שנדרש בגלל הוצאת האנרגיה הגבוהה באימונים.

לפני אימון או אחריו?

ישנם מתאמנים שמשתמשים באבקות החלבון בעיקר לפני האימון. יחד עם זאת, נהוג יותר לצרוך את המוצר האיכותי הזה מיד לאחר האימון או כחצי שעה ולפעמים קצת יותר, לאחר האימון. בניית השרירים נעשית למעשה לאחר האימון ולכן, זהו פרק זמן אידיאלי שבו כדאי להשתמש באבקת החלבון, בטעם שעושה לכם טוב.

> למידע מקצועי והמלצות נוספות בקרו באתר https://www.allinpro.co.il!