בחילות בהריון – תרופות סבתא שעוזרות להתמודד עם הסבל

הרבה נשים חוות בחילות במהלך ההריון. זוהי תופעה טבעית וניתן לטפל בה באמצעות תרופות. עם זאת, לתרופות אלו יכולות להיות תופעות לוואי שעלולות מסוכנות. בנוסף, מתח יכול להחמיר סוגים מסוימים של תסמיני הריון, כגון בחילות והקאות. אם את חווה כל צורה של בחילה בזמן ההריון או במהלך הלידה, תרופות סבתא ותרופות טבעיות יכולות לעזור.

הבחילות בהריון נגרמות מהורמונים, שמשתחררים מהשליה במהלך השליש הראשון של ההריון. יש נשים שחוות בחילות גם בשבועות שלאחר הלידה. זה יכול להיות לא נוח, ולחלק מהנשים יהיה קל להיפטר מזה באמצעות ממריץ קיבה. החרדה המתלווה לא פעם עם בחילות הריון היא תוצאה של השינויים ההורמונליים בגופם ותנודות בין רגשותיהם לבריאותם. 

דרך נפוצה למנוע בחילות והקאות בהריון היא על ידי הגברת זרימת הדם בגוף. אפשרית נטילת מנה יומית של ויטמין C. ויטמין C אינו חומר אינרטי, אך הוא מסיס במים. המשמעות היא שניתן ליטול אותו רק דרך הפה ולא לבלוע או ללעוס. זה חייב להיות מומס לחלוטין במיץ או במשקה שאת שותה. 

תרופות סבתא שכדאי להכיר

כדי לעזור לאמהות הסובלות מבחילות במהלך ההיריון, אפשרי תרופות טבעיות כמו עשבי תיבול כמו תה ירוק או שורש ג'ינג'ר שיכולים להקל על תסמיני הבחילה, על ידי הקלה על מתח וחרדה וכן סיוע לעיכול אצל נשים הרות. 

מחקרים על ההשפעות של ג'ינג'ר על בחילות לא היו חד משמעיים, אבל ידוע שהוא עוזר בהפחתת מתח וחרדה. זה גם עוזר לשפר את העיכול. מחקר שנערך לאחרונה מצא שנשים הרות שנטלו מנה של ג'ינג'ר סבלו פחות מבחילות במהלך הצירים. 

יכולים לעזור תה ג'ינג'ר, תה מנטה ותה פלפל שחור. כל אלו הן תרופות עיכול טובות שיעזרו להפחית בחילות בוקר ובמהלך היום בתקופת ההריון. ניתן לשאול את הרופא ו/או המיילדת שלך אם עליך להימנע מאכילת מזונות מסוימים בזמן הריון.

Blogging אוכל אטרקציות אירועים בית ומשפחה בריאות טיולים כללי לימודים מלונות מתנות צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תיק לעגלה של Toosh Kids – תיק עם סטייל
אחד הרגעים האהובים ביותר הוא לצאת עם תינוק או תינוקת לטיול, כמה ימים או שבועות לאחר הלידה. אין הורה...
קרא עוד »
מאי 21, 2020
אבקת חלבון – לא רק להגדלת נפח שריר
ספורטאים ומתאמנים שרוצים לתחזק את הגוף ולהגיע להישגים גבוהים יותר יכולים להיעזר בתוספים שונים. אחד...
קרא עוד »
אפר 30, 2021
משרד רואה חשבון בזכרון יעקב – איך לבחור את הכי טוב?
כל עסק גדול באזור זכרון יעקב חייב שירותי ראיית חשבון. נשאלת השאלה איך לבחור את הטוב ביותר. יש לעשות...
קרא עוד »
דצמ 16, 2021