השכרת קרוואנים בהולנד מה תוכלו לראות רק בטיול קרוואן

מאיפה אתה מתחיל? הולנד היא מדינה עמוסה במוזיאונים, ערים יפהפיות, חופים ארוכים ונטועים וגנים לאומיים; הקלישאה הישנה 'משהו לכולם' מאוד מתאימה כאן. בהשכרת קרוואנים בהולנד, תוכלו לכסות את האזורים שהכי מעניינים אתכם, הכנו לכם רשימה כל כך קצרה ותמיד יהיו מקומות מקומות נוספים שנאצלנו להשאיר מחוץ לרשימה:

ווטרלנד ואזור זאן(Waterland and Zaan Region): לא רק אחד, אלא ארבעה מקומות נהדרים לבקר בהם. האזור כולו הנו נוף ואורח החיים ההולנדי הסטריאוטיפי; הרבה מים, כפריים, חולות, טחנות רוח ובתי עץ. ישנן גם עיירות כפריות כמו Beenster, Broek in Waterland, Markken and Edam; הבית של הגבינה המפורסמת ההיא.

 

הפארק הלאומי הוג וולוי (Hoge Veluwe): הפארק ממוקם באזור חלדרלנד (מזרח הולנד). זהו אחד הפארקים הלאומיים הגדולים בהולנד, אין רכבים מותרים לפנים, משאירים את הקרוואן בחוץ ועוברים לדו גלגלי הכי אקולוגי, אופניים, לטיול נינוח וחילוץ עצמות. האזור שטוח ומכוסה אדמות עשב; שיחים ופרחי בר, ​​יש גם אזורים של דיונות מדבריות וחולות.

 

מאסטריכט(Maastricht): למשהו אחר לגמרי בקרו בעיר הדרומית ביותר של הולנד. מכאן תוכלו לרכוב על אופניים לגרמניה או ללכת לבלגיה, היא טוענת שהיא העיר העתיקה ביותר בהולנד. יש כאן כמה מבנים מפוארים מאוד, קתדרלה מקסימה, בתים ישנים ורחובות מרוצפות, כמו גם קניות טובות ומטבח מעולה.

 

יש כל כך הרבה מה לחקור בהולנד. כמו גם המתקנים הפנטסטיים להשכרת קרוואנים ולהשכרת קמפינג, כל האמנות והתרבות, הטבע הגדול שיש שם הם האנשים הידידותיים להפליא, שיהפכו את החופשה שלכם כאן לזכורה במיוחד.

ההולנד ממש מתאימה לקרוואן, כך שלא היה קשה למצוא הרבה מקומות זולים ואפילו בחינם בזמן שתהיו שם. כדי לשמור על זה ככה, דאגו להתייחס בכבוד לכל אתר שתבקרו ולא להשאיר עקבות שהייתם שם, קחו איתכם את הזבל שלכם ואל תתייחסו לאתרים שאינם מיועדים לקמפינג כאתרי קמפינג, כלומר אל תוציא ריהוט קמפינג וסוככים. כבדו את האנשים שגרים שם כדי שנוכל להמשיך ליהנות מאזורי החניה לקרוואנים מדהימים. פנו אלינו עוד היום ותכננו את טיול הקרוואן הקרוב שלכם להולנד.

Blogging אוכל אטרקציות אירועים בית ומשפחה בריאות טיולים כללי לימודים מלונות מתנות צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נהיגה בשכרות על קורקינט – מה הענישה?
ביולי 2019 פתחה משטרת התנועה בתל אביב במבצע חסר תקדים - ביצוע בדיקות ינשוף בסמוך למוקדי בילוי גם לרוכבי...
קרא עוד »
פבר 06, 2022
מצננים להשכרה למגוון אירועים ביולי אוגוסט
מצננים הם כמו מזגן נייד, אולם הם פועלים על עיקרון אחר וגם האפקט שלהם הוא אחר. כאשר אתם עורכים אירוע...
קרא עוד »
אוג 12, 2021
חשיפת יתרונות נסתרים: 4 יתרונות פחות מוכרים של טיסות ומבצעים נוחים
כסמכות בתחום הנסיעות, חשפתי יתרונות רבים מעבר לחיסכון גרידא בעלויות בכל הנוגע להבטחת טיסות זולות...
קרא עוד »
אפר 06, 2024